1. Як оформити замовлення в інтернет-магазині?

Оформити замовлення в нашому магазині дуже просто.

Є кілька способів:

  • швидке замовлення в картці товару
  • оформлення замовлення за номером телефону 
  • через корзину замовлень
  • написати нам

2. Де можна отримати замовлений товар?

Ви можете отримати замовлений вами товар зручним для вас способом:

  • Забрати його самостійно в нашому магазині за адресою: Житомир, вул. Небесної сотні, 3-а
  • Оформити доставку по Україні службами Укрпошта або Нова пошта 

3. Чи передбачена доставка по Україні?

Доставка по Україні здійснюється службами Укрпошти та Нової пошти.

Винятки: ДНР, ЛНР, Крим

4. Як і коли оплачувати товар?

Є кілька варіантів оплати:

Готівкою-в пункті самовивозу
Безготівковий розрахунок: передоплата, післяплата 
! Накладений платіж можливий для замовлення на суму не більше 500 грн!

5. Чи можливо під'їхати до вас в магазин і купити товар на місці, не оформляючи попередньо замовлення?

Будемо раді бачити вас за адресою:

М. Житомир, Вул. Небесної Сотні, 3-а

Графік роботи магазину

Пн–Пт з 10:00 до 18:00,

СБ–НД з 10:00 до 17:00


Однак, у зв'язку з тим, що асортимент товару дуже широкий, ми не можемо розмістити всі товари на вітрині інтернет-магазину. Тому, щоб необхідний Вам товар був у наявності,бажано попередньо оформити замовлення зателефонувавши за номерами телефонів зазначених на сайті або за допомогою кошика замовлень.

Товар резервується на 24 години.

6. Який графік роботи магазину?

Ми працюємо за наступним графіком:

Інтернет-магазин: 

Пн–Пт з 10:00 до 18:00,

СБ–НД з 10:00 до 17:00

Неділя-вихідний

Магазин М. Житомира:

Пн–Пт з 10:00 до 18:00,

СБ–НД з 10:00 до 17:00

7. Що потрібно для отримання товару, оплаченого за безготівковим розрахунком?

Для приватних осіб:

- паспорт.

Для юридичних осіб та СПД:

- довіреність, виписана на пред'явника 
- копія свідоцтва платника ПДВ (якщо є).

Без оформлення довіреності товар може отримати директор підприємства особисто, із завіренням видаткових накладних круглою печаткою підприємства

8. Чи існує Мінімальне замовлення?

Мінімального замовлення в магазині немає.

9. Чи актуальна наявність товару в магазині?

При замовленні, будь ласка, уточнюйте наявність товару у менеджера магазину!

На сайті не завжди є фізична можливість встежити за залишками.

10. Чи відрізняється колір отриманого товару від кольору на фотографії?

Колір може відрізнятися незначно, пів-тону світліше або пів-тону темніше.

Фотографія не завжди може передати всі властивості і колірні відтінки товару. Грає багато факторів: світло, спалах, приміщення де проводиться фотозйомка, фон. 

11. Чи існує в магазині бронювання товару?

Так, можна забронювати обраний товар. Бронь дійсна 24 години. При не надходженні оплати - бронь знімається автоматично.

12. Навіщо потрібна передоплата?

Передоплата служить страховкою на той випадок, якщо покупець не прийде за товаром в поштову службу.

На жаль, часто товар без передоплати не забирають. Знаходиться безліч причин: ремонт, захворів(а), свято і взагалі, нам таке вже подарували...

13. Чи є у вашому магазині післяплата?

Післяплата здійснюється за передоплатою за доставку товару в обидві сторони. (При пересиланні службою Нової пошти. Укр пошта - тільки передоплата)

Великогабарит і замовлення понад 500 грн-передоплата 20% від загальної суми замовлення.

Передоплата: 100% передоплата на карту приватбанку
Пам'ятайте! Завжди спосіб доставки і спосіб оплати можна обумовити з менеджером магазину по телефону або ж написавши на нашу пошту zakaz-vazt@ukr.net